Sommarläsning

Nu har jag bänkat mig i soffan med en mysig bok. Heiley sover middag och sedan ska vi ev åka in till stan en sväng. Tankarna ligger nämligen på att köpa en till frys då vi bara har en liten som sitter ihop med kylen. Vi går knappt plats med något alls och snart börjar ju Andy jobba igen vilket betyder en massa matlådor. Vi får se om det blir att införskaffa det eller om vi tar det en annan dag men dagen är annars rätt öppen:-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0