Småpiff och småjogg

Ibland är det de små sakerna som gör helheten. Igår var vi in till stan och köpte en jättesöt miniorkide som jag tänkte skulle prydda köksfönstret. Det blev så mycket finare! och mer levande!. Vi har inte kunnat ha några blommor tidigare eftersom vi hade katter men nu är det fritt fram igen:). Tidigare köpte jag en liten grön växt som också pryder köksfönstret och mer kommer det bli!. Min lilla Orkide fick sig en väl passande kruka till också:).
 
 
Det blev även lite träning igår. Jag har ju inget schema för tillfället utan kör det jag känner för och har ork till och igår blev det i form av Turbo jam styrka 30 min och lite jogg/powerwalk i 19:58 min 3,2km som dagen innan. Dock körde jag rundan på 1 min kortare igår jämfört med dagen innan så nu har jag något att jämföra pass till pass. Även om det inte går direkt fort i dagsläget så har jag något och sträva efter och det är att göra samma runda fortare och fortare.
 
Nu blir det en snabbis in till stan och ev fika hos mormor och morfar.
 
Kram på er ochha en skön lördag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0