Höst / vinterkollektionen

Då var det dags och kolla runt lite efter höst/vinterkläder till den lilla. Ja det blir ju så, nytt varje sesong eftersom de små växer så det knakar. Förra året köpte vi en jättebra overall på Name It för 399:- och den var suverän!, bra kvalite och allt. Det blir nog att köpa overall eller vinterställ där i år med men än så länge har de inte fått in vinterkläderna. Kollade runt lite på Zara baby och herregud så fina kläder de kommer att få in! man blir ju helt såld!.
 
Sedan såg jag att H&M har ändrat sina storlekar på barnavdelningen. Baby går nu från 68-92 mot tidigare 86 vilket jag tycker är kanon!. H&Ms bebystl är normalt lite större än andra märken vilket betyder att Heiley som normalt ligger på 92/98 kan ha en tröja på babyavledningen i stl 86 fortfarande. Såg därför en jättefin klänning på just babyavdelningen jag funderar på men får kolla lite hur stor den är för den är tänkt att ha till sensommaren/hösten och då kanske hon inte kan ha den om den sitter perfekt nu.
 
Finns nu i stl 92 på H&M
 
Och så lite kläder från ZARA:
 
 
 
 
 
 


cheap snapbacks

I like this site it's a master piece! Glad I found this on google.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0