Heiley 1,5 år idag

Det är inte klokt vad tiden går fort!, man behöver bara titta på sitt/sina barn för att förstå hur fort tiden faktiskt går. Idag blir Heiley 1,5 år!. Jag kan knappt förstå hur fort det gått, det var väll nyligen jag var gravid? och så trött på att gå och vänta på att hon skulle komma. I slutet av graviditeten var jag mer eller mindre ett nervvrak eftersom jag gick över tiden med 11 dagar!. Ut kom en liten liten tjej på 3565g och 54 cm lång. Idag väger hon (säkert) något på 13 kilo och är väll i runda slängar 87 cm kanske?.
 
Tänk att hon en dag kommer att bli en stor och ståtlig tjej:)
 
Heiley bara några timmar gammal:)
 
och nu 1,5 år:)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0