Ett totalt kaos!

Hej vänner!
 
Det känns lite småträligt just nu. Hade skrivit ett låångt inlägg för ett par dagar sedan om allt som hänt men så bara försvinner allt. Snacka om att man blev sur!, därför orkade jag inte skriva en gång till sådär har ni anledningen till utebliven uppdatering:).
 
Här hemma är det ett totalt kaos med massor med kartonger precis överallt och möbler som står överallt!. Jag vet inte varför men jag mår så psykiskt dåligt av att se allt i totalt kaos och att jag heller inte har kontroll över det. Har aldrig varit så tidigare men nu känner jag bara att jag inte vill flytta, det är för rörigt och tar så mycket energi, energi som knappt finns. Det ska bli skönt när allt är klart sedan!. Det är heller inte lätt och flytta med en dotter som sliter framallt man packat ner, precis som om det blir mindre kaos då?, tror inte det:).
 
Mellan dessa packningar så har vi även hunnit med en Ullaredsshopping. Kan säga att det var grymt skönt och komma iväg. Heiley hade vi så klart med oss med vetskapen om att det kunde bli totalt kaos. Det är inte lätt att ha med en 1,5 åring på ställen där det vimmlar av folk och en unge som vägrar sitta i vagnen. Jagoch Andy har dock bestämt att uppfostra henne så att hon ska få vara med på ALLT vi gör, i stort sett. Där hon får och kan vara med ska hon med även om det blir en mental utmaning så är det viktigt att hon får vara med och lära sig hur man beteer sig i folksamlingar. På väg dit var det dock inga problem alls!, inte heller påväg hem. Hon sov större delen av vägen och när hon var vaken var hon glad och pratade osh skrattade. Det var väldigt skönt vill jag lova. Det är ju trotsallt 4 timmar enkel resa, jag blev riktigt stolt över henne:).
 
 
Väl på Ullared hittade vi en del roliga saker, kläder, sängkläder, gardin, leksaker, ramar etc. Här nedan en liten lista på lite av det roliga vi köpte:):
 
Monopol classic 149:- (hemma kostar det 400-500!)
Täcke till Heiley 149:-
Påslakanset prinsessa 99:-
True blood box med 5 skivor 299:-
30*40 ram 32:-
Hello kitty knoppussel 20:-
Kastrullset till Heiley 119:-
iphoneskal med pärlor 59:-
Iphoneladdare till bilen 59:-
Hissgardin vintage home 59:-
 
Denna ursnygga höstjackan köpte jag till Heiley på Ullared för bara 169:-! stl 98
 
 
Det var lite av det vi köpte men totalt sett köpte vi 60 varor för 3100:-, det är inte illa det:).
 
Nu ska jag strax träna lite här hemma, hoppas jag får plats i detta kaos:)
 
kramar
 
 
  





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0