Lite mys

Heiley ligger och vilar lite så jag passar på att ta en kopp kaffe och en bra bok. Det är inte så ofta man hinner med att läsa böcker nu för tiden men jag försöker sticka in lite läsning under tiden hon sover. Jag älskar självbiografier och då speciellt böcker som man blir riktigt berörd av tex Pojken som kallades det och denna bok som jag läser nu. Det är så hemskt men samtidigt är det ju så spännande att man inte kan sluta läsa. Pojken som kallades det är en bok jag STARKT rekommenderar!.

Så NU:

IMG_0705






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0