Heileys första födelsedag

God morgon vänner!

Vår morgon började redan vid 7 eftersom Heiley vaknade och var jättehungrig. Hon var så trött igår kväll att hon bara drack 80 ml välling och sedan ville hn sova så det innebar att hon vaknade tidigare än hon brukar. Det gjorde inte så mycket eftersom hon endå skulle upp till dagis idag.

Hennes dag igår var lugn och trevlig. Lugnet före stormn kan man säga eftersom hela nästa Helg kommer innebära födelsedagsfirande:). Först var vi själva ett par timmar när Andy gick till jobbet men sedan kom söta Veronica och hon busade en massa med Heiley. Vid 18 tiden kom min familj över på en liten fika och Heiley fick några presenter. En stor matta till hennes rum som Heiley verkade tycka var välidgt mysig:), en sylofon och spela på, och två dvdfilmer.


Heiley åkte pulka på förmiddagen och det tyckte hon var superkul!.




Mammas sötnos är nu en stor flicka<3


Heiley lekte med sina ballonger:)


Det blev kladkaka och grädde och Heiley fick en chokladmuffins:)


Heileys matta hon fick i present



Veronica stannade ända till strax över 22 vilket var superkul eftersom jag annars skulle suttit ensam hemma, vi hade lite tjejsnack sådär en måndagkväll:). 

Idag blir det en lugn dag, efter att jag häntat Heiley ska vi går över till grannen som fått en liten bebis och Heiley kommer få leka med deras dotter Alma som fyller 3 år i år. 

Kram på er

 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0