Hit och dit och fram och tillbaka

Hej i det strålande solskenet!

Sitter här med lite mat i magen. Har varit en sväng in till stan på förmiddagen för att köpa en kjol som jag köpt på bloppis på facebook. En supersöt pop kjol för 35:-! det är inte fy skam det!. Bra att man kan göra bra köp även om det är begagnat. Så länge det är fint skick så köper jag gärna på bloppis. Snart blir det en sväng till in till stan för då är det min tur att sälja på bloppis istället:). En tjej ska köpa Heileys hängselklänning som hon bara använt typ 2 gånger.

Självklart tog jag en liten sväng förbi cafet också och snackade lite. Det verkar som att de ska göra om cafet till en restaurang men pizza, hamburgare och kebab men så ska det även finnas ala carte och lite fika kvar. Passar mig perfekt så nu hoppas vi på att det blir klart snart så jag ev kan börja obba där eftersom de lovat att jag ska få jobb där då:).


LÄngtar tills det blir lite varmare ute så man kan gå med lite lättare kläder <3

Heiley är på dagis och det skulle tydligen serveras semlor där idag:), vilken lyx!. Får se om det blir någon semla för min del:). Till skillnad från när jag lämnat henne på agis vid 7 tiden på morgonen då hon tokgråtit så var hon glad som en liten lärka idag när jag lämnade henne vid 9. Hon är verkligen ingen morgonmänniska som både mamma och pappa. Halv 7 är på tok för tidigt för henne och vara på dagis eftersom hon är mer eller mindre stenad vid 5 tiden på morgonen när jag måste få upp henne om jag börjar kl 7. Får jag jobbet på cafet kommer jag kunna bestämma lite mer när jag börjar eftersom Jacob är en person som verkligen förtår hur det är att ha småbarn och så länge det funkar för oss är han glad:).

Nu måste jag sluta men ha en underbar dag och var ute mycket nu och lapa mycket sol nu:D.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0