En konstnär i familjen

Som jag sa igår så var vi ju en sväng till Öppna förskolan och Heiley fick utöva en av hennes intressen, nämligen att måla!. Jag måste se till at köpa fler kritor, målarfärg etc till henne för hon älskar att måla. Igår gjorde hon en konstnärlig teckning som nu pryder hennes rum. Funderar faktiskt på att rama in den då det är hennes första målarteckning!. Hon gav mig faktiskt lite inspiration till att själv vilja måla en tavla. Får väll se om det blir så:).



In aktion!





Smaka på färgen var ju ett måste...MUMS!


Färdig!

Hennes nya mössa från Name It



En paus emellanåt är ett måste:)



Det blir lite promenader på på dagarna, Speciellt för Heiley. Hon älskar och promenera runt när vi är ute. Helt plötsligt står hon med näsan i marken och pillar på stenarna på marken. Tänk att så lite kan få en liten människas uppmärksamhet:). Det blir välidgt mycket mamma mamma mamma mamma!! nu, hon har nog nått ett världsrekord med att ropa på mamma för hon ropar på mig för allt!. Det eda hon kan säga är mamma....titta!.....där!! säger hon i stort sett hela dagarna. Ibland vill hon säga något annat och då kan det bli mamma....(funderar en stund och kommer inte på hur man säger det och då blir det genast)...titta (eftersom det är det enda hon kan säga hihi).

Nu är Heiley på dagis så jag ska passa på att ta ett bad och sedan blir det lite städa här hemma.

Hoppas ni får en fantastisk dag!

Massa kramar / Ellie <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0