Julen 2012

 
Hej vänner!
 
Min frånvaro har berott på att jag helt enkelt mer eller mindre legat deckad fram till nu. Inget kul alls måste jag säga! det var en redig förkylning jag drabbades av och som vägrade släppa. inte nog med förkylningen såfick jag en redig hosta så jag trodde jag skulle hosta sönder mig. Har så himla ont i höger revbenshalva så jag knappt kunnat andas och hosta har varit mer eller mindre omöjligt nästan. Det har inte släppt ännu med det onda och jag har så ont att jag inte kan bära Heiley eller trycka upp en dörr.
 
Så trots att jag var lite krasslig även på julen så blev det en mysig liten jul här hemma med min lilla familj. Kände att det var viktigt att skapa egna traditioner nu när vi är tre och snart blir fyra så dagen började med grötfrukost och lite tv tittande. Julmaten fick hamna innan kalle anka och julklapparna öppnades efter en stund efter att det börjat. Ja Heiley var ju inte alls intresserad av kalle anka. Den enda filmen/programet hon kan se är Nicke Nyfiken, inget annat är tillräckligt kul för henne och titta på.
 
Jag tror hon blev välidgt nöjd av alla jullappar hon fick och på kvällen gick vi över till mina föräldrar och fikade och Heiley fick några fler paket, då även från moster. Jag och Andreas köpte inget till varandra i år då vi tyckte att Heiley var viktigast och det blev sån stress i slutet att vi inte tyckte det var värt det. Ska försöka vara ute i bättre tid nästa år:).
 
Lite biler från Julen:
 
En glad tjej som tyckte hon blev såå fin i sina nya kläder:). Klänning från Name It, Bolero från Halens och strumpbyxor från H&M.
 
 
Klapparna hon fick av oss:).
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0