De första klapparna köpta!

Äntligen har vi börjat införskaffa julklappar!. Varje år säger jag samma sak, att vi ska köpa dom tidigt för att slippa stessa och köpa mitt i ruchen och så blir det endå så, pust!. Hur som helst så är ju Heiley absolut viktigast så vi har bara någon enstaka kvar till Heiley. Våra klappar får vi ta senare:). Vi köpte en skrollandocka som kan prata och dessutom köpte vi ett kort till som man stoppar i henne med visor som hon säger:). Hon älskar dockor och gillar att "ta hand om" och när hon kollade i leksakskatalogen pekade hon direkt på en docka så den här borde vara super till henne:). Dessutom köpte vi en docksäng, en brödrost och smörgåstillbehör bara i trä, en spargris, två Emma böcker (emmas första dag på dagis, Emmas lillebror). Skulle tro att det blir någon klapp till men jag skulle egentligen kunna köpa hur mycket som helst!.
 
Granen står nu där den ska stå, klädd och grann:), så himla mysigt!. Dock vill jag ha en stor gran egentligen men vår 1,50 gran får häga med iallafall i år. Nu i helgen har vi bakat lussebullar och knäck och mmm vad gott det var!:).
 
 
 
 
Nu ska jag slå in skruttans klappar så vi ses och hörs!:)
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0