Nytt till fnasen

Lite shopping blev det allt idag. Lite höstkläder nu när det faktiskt börjar bli något kyligare ute och kylan lär väll komma tids nog om inte nu.

Köpte 2 söta långärmade T-shirt på H&M en i stl 98/104 och en i stl 92 som jag tror sitter perfekt. Sedan köpte jag ett par jeans som jag trånat länge efter på Name It. Riktigt bra kvalité och ursnygga, stl 92 passade faktiskt henne bra konstigt nog:-).

Snart blir det nattnig och sedan blir det förhoppningsvis lite träning.

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0