Mjölk med 30% extra protein!



Annika Punab

Tyvärr drar kolhydraterna ner nyttigheten. Lever numear efter Sten Sture Skaldemans livvstil.

Svar: Jo visst men efter träning behöver man kolhydrater så efter träning är det faktiskt rätt bra. För dom som vill leva nå naturligt som möjligt utan massa tillsatsämnen etc är mjölk ett bättre alternativ än proteinpulver. Mjölk anser jag faktiskt som nyttigt även om man inte tränar då det är en naturlig produkt med mycket nyttigheter i också. Jag och Heiley är ena stordrickare av mjölk:).
Elinor Lilja

2012-08-12 | 00:05:59 |
Jippi

Jippi, 1 gram/dl. Dricker man en hel liter blir det hela 10 gram till... Gissar på att priset är högre också?

Svar: Ha ha ja så är det ju tyvärr det låter nog bättre än vad det är. Ja den var dyrare 500ml för 13kr.
Elinor Lilja

2012-08-12 | 06:44:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0