Mamma!..bassa!

Hej och god morgon!
 
Här vaknades det tidigt idag, redan 6:30 var Heiley redo att gå till dagis. Det var inte mamma kan jag säga men det är bara och pallra sig upp. Jag kom precis hem från att ha lämnat henne. Lika tråkigt som vanligt men imorn är vi lediga så då tänkte jag åka in till Augustifesten som håller på här i Norrköping. Ni vet marknad, karuseller och fyrverkeriSM. När Heiley slutat dagis tar vi en sväng in till stan till mormor och morfar och hälsar på.
 
Föresten! Heiley har gjort ännu ett framsteg!. Imorse när vi satt och åt frukost sa hon:
 
Heiley: Mamma?, bassa!
Jag: Har du bajsat?
Heiley: Nej
Jag: Vill du bajsa?
Heiley: Ja
Jag: Vill du gå till toaletten?
Heiley: MMM
Jag: ok kom då!
 
När vi väl satt på toaletten bajsade och kissade hon massor!. ÅHH så glad jag blev!. Det är första gången hon sagt till att hon vill bajsa så vi är absolut på rätt väg!. Imorse när hon vaknade frågade jag henne om hon ville kissa på toaletten och ja det ville hon så hon kissade då också. Sedan frågade jag henne om hon vaknade för att hon ville kissa, ja svarade hon då <3 . Gud vad jag älskar den lilla tjejen!.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund!.
 
Ha en underbar dag vänner!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0