Mammaåterträff

Det blev en liten mammagruppsåterträff igår på öppna förskolan. Så himla trevligt och jättekul och se barnen blivit stora och verkligen helt egna individer!. Sedan 5 veckor gamla har de känt varandra, helt galet!. Hoppas det håller i sig långt upp inåldern:-)!.

Jag måste verkligen flagga för en superbra familjecentral som vi har här i skärblacka ( sågträffen). Trots att det var stängt och bara BVC var öppet så fick vi vara på öppna förskolan och ha vår lilla träff!. Det är och ställa upp det!. Vilket annat ställe skulle det?. Det är en anledning till att jag älskar och bo där jag bor!, en helt annan stämning folk emellan!. Jag är glad att heiley får växa upp här!.

Snart bär det av till öppna igen och träffa Annicka och den här gången är det öppet! Hi hi!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0