Lördag morgon

God morgon vänner!

Det är knappast sommarväder ute idag, snarare molnigt och med regn i luften. Idag knatade vi upp redan vid 6:30. Idag bär det av till augustifesten i Norrköping med marknad, karuseller, artister och en massa annat.

Igår när jag och Heiley var där blev hon så glad och se karusellerna och ville så gärna åka. Hon och jag var där själva och min tanke var att köpa mellis där men så kom jag på i sista stund att jag glömt plånboken hemma!, grattis Ellie!. Snacka om att att jag kände mig pank och handikappad. Jag har dock lovat henne att få åka något idag:-).

Det är inte lätt att gå på stan med en 1,5 åring!. Hon vägrade sitta i vagnen och skulle gå själv vilket jag tyckte var en mindre bra ide då det var en massa folk. Det gjorde ju inte saken bättre att hon inte sovit någonting!. Efter mycket om och men gav jag upp och tog spårvagnen till föräldrarna och självklart somnade hon då! Kl 15-16! Snacka om att hon var helt slut!. Dock bara en timme men hon var glad endå efter att ha sovit:-).

Har ni någon marknad hos er? Och vad gillar ni det?, vad brukar ni inhandla på marknader?.

Kramar






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0