Kvällsträning likt en valross

Då var dagens träning över!. Det blev ett pass turbo jam punch, kick och något mer:-), totalt 50 min. Jag var riktigt trött innan men jag tycker passen är så roliga så man blir inte annat än pigg när man kör dom:-). Tyvärr kan jag ju inte ta ut mig till 100%, jag har ju faktiskt grannar nu så jag får inte hoppa och studsa för mycket för då tror väll grannarna att det är en flock valrossar som flyttat in:-). Tyvärr blir det ju mycket träning på kvällarna när Heiley sover eftersom hon annars är en hejdade på att vilja vara i vägen och får ofta för dig att vilja mysa när man är mitt inne i träningen ( sorry grannar hoppas ni står ut * ler*). Nu blir det en nutrilettedrink som jag blivit helt tokig i, speciellt smootie från dom den är galet god :-). God natt på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0