Genom trött

Hej och god kväll!
 
Oj så trött jag är nu!. Även idag blev det en massa fläng med buss, tåg och spårvagn för att ta sig till stan (gick inga bussar direkt till stan) så det tar en massa extra tid och energi för att ta sig. Nu är jag dock hemma tackvare min kära syster som körde hem mig och Heiley.
 
Stackars lilla Heiley som varit på dagis sedan 14 och bara sovit 45 min på hela dagen var så trött påväg hem att hon inte kunde hålla ögonen öppna och smnade strax inna vi kom hem. En massa dagisbus och bus med kusinen Chloe sätter sina spår:).
 
Nu är det kväll och jag ska bara dricka ett glas mjölk <3 och diska inna det är dags att krypa ner och krama kudden.
 
Hoppas ni haft en underbar torsdag?, snart är det helg!
 
Några söta bilder på Chloe och Heiley:
 
Heiley ser enorm ut om man jämför med Chloe 1,5 resp snart 4 år:)
 
Bus i soffan:)
Busungar<3
På stan tidigare idag:). Chloes kommentar: AJ hon är så stor *fniss*
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0