Ett jäkla rännande!

Vad är det med mig egentligen?. Jag kan verkligen inte sitta still och inte bara vara ens för en enda dag!. Så fort jag vet att heiley är ledig från dagis så passar vi på att åka in till stan och föra något. Inte vara då föresten utan även efter dagis har det blivit en hel del rännande till stan.

Idag var heiley ledig så vi åkte in med pappa som skulle till jobbet vid 10. Han lämnade oss hos mormor och morfar och vi fikade och åt lunch där. Sedan tog vi spårvagnen till stan då jag skulle göra ett ärende på väglednings centrum.

Väl där vägrade heiley sitta still i vagnen!. Hon skulle springa runt som en virvelvind precis överallt!. Till slut för att jag skulle få lite andrum satte sig 3 av personalen och började busa med henne. Då kunde jag prata med vägledaren ha ha!.

Sedan var tanken att vi skulle ta bussen hem men den skulle gå om 20 min. Jättekul!, nåja så jag tog en promenad till nästa hållplats. Står där och väntar och när den väl kommer åker den förbi mig!!!. Snacka om art jag blev sur!. Slet upp mobilen och kollade nästa som skulle gå om 25 min!, ahhh!!! Varför?!. Då tog jag ännu en promenad till nästa hållplats och då fick jag äntligen åka hem!. Vilken tur att heiley sov under den tiden för annars hade jag nog gått hem!.

För ca 2 timmar sedan åkte moster och kusinerna hem efter en liten kväll med fredagsmys här hemma. Trevligt!. Heiley lekte som en liten galning och blev så glad och pigg när dom kom!.

Nu är jag helt slut och ska strax krama kudden. Natti natti!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0