Ensamt

Tänk så ensamt och tyst det är att inte ha lilla fnasen hemma. Det känns som att det ekar tomt. Jag har dock hunnit med och träna så nu slipper jag det. Sedan blir det nog lite utevistelse när H kommer hem. Det kan behövas:-).



Anonym

Hur kommer det sig att hon har nappen i munnen så ofta? Till och med när hon leker?

Svar: Ja vill hon ha den så får hon den, så enkelt är det. På dagis har hon aldrig nappen och oftast inte på dagarna hemma heller men ibland blir det så och då får hon ha den, det är inget vi replekterar så mycket över. Hon är bara 1,5 år så för oss är det ok.
Elinor Lilja

2012-08-08 | 15:58:07 |
Anonym

Menar inget illa, men är ni inte oroliga att tandställningen och språkutvecklingen ska påverkas? /Annie

Svar: Nej det är jag inte det minsta orolig för!. tandställning är det lätt att få endå och som sagt hon är bara 1,5 år, jag hade nog varit mer orolig om hon hade varit typ 3-4 år.
Elinor Lilja

2012-08-09 | 09:37:45 |
Anonym

Undrar också över nappen är oturen framme när hon leker med den i mun så slår hon ut sina tänder,på förskolan har dom nappen när dom sover,aldrig annars.Inte på den förskolan där jag jobbar som pedagog ialla fall.

Svar: Ja visst kan oturen vara framme att hon slår ut tänderna MEN slår hon sig så illa tappar hon nog ändå någon tand och som sagt hon har den inte så värst ofta nu för tiden heller. Att hon bara råkar ha den på bilderna är väll bara slumpen.
Elinor Lilja

2012-08-09 | 16:40:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0