Lördag

Hallå bloggen!

Oj vad dessa helger går fort!, Andy har varit ledig fredag och hela helgen men oj så fort det gått. Imorn är det reda söndag!.

Vår dag har varit lung och skön. Vi var inne en sväng till mormor och morfar (när jag skriver mormor och morfar så menar jag Heileys mormor och morfar och det gäller även farfar, farmor finns tyvärr inte). Det blev en liten fika och sedan har vi bara varit hemma. Jag fick lite egentid på kvällskvisten och tog en promenad med Karin och det blev en långpromenad på säkert 60 min ca.

Igår hittade jag äntligen en tunnare mössa till Heiley!. Heiley har växt ur alla sina tunnare mössor (hon har bara en tjockare höstmössa och en vintermössa). Jag har trånat så länge efter en virkad som fanns på Kappahl men självklart var den slut på alla ställen!. Jag förstår vad dom menar när de säger att man ska skynda sig att köpa det man vill ha för det går åt som smör i solsken!. Vi hittade en på Cubus som det var extrapris på för 39kr så det fick bli den. I efterhand gjorde det inget för Heiley passade superbra i den!. Det var verkligen urplockat ÖVERALLT och nu verkar det BARA finnas tjocka vintermössor att få tag på trots att hösten precis börjat.


Ursäkta dåliga bilder men Heiley ville inte sitta still!. Hon försökte hela tiden ta tag i sin mobil som hänger ovanför skötbordet:).


Mössan är som sagt från Cubus och med Hello Kitty


Mammas snygging!

Imorn kommer Veronica hit eftersom Andy sa till Linköping och spela in med sitt sido projekt (musiken) så han får ta hunden och jag Heiley:).

Nehe nu är klockan mycket!, bäst att krypa ner i sängen. Det är ju trotsallt en dag imorn också. Föresten har jag bestämt mig!, jag ska flytta min blogg till minbebis. Det blir dock inte nu för sidan är under uppbyggnad men inom en snar framtid. Jag känner mig ganska ensam faktsikt på blogg.se. Jag bloggade ju en snabbis på minbebis när jag var gravid men det var ju inte så länge. Jag hojtar till när det är dags för er att flytta med mig vilket jag så klart hoppas ni gör!

God natt vänner!

Johanna

Hej. Jag har sett att ni haft en focus vagn, va ni nöjda med den ? Och kommer den från Anna och Axel i Tranås ?

2011-09-12 | 16:19:06 |
Ellie

Johanna: Ja vi har en focus duo vagn och ja jag är rätt nöjd med den faktiskt!. Det enda är att sittdelen är rätt stor så man kan inte byta till sittdelen för tidigt (vilket vi ville så vi köpte en till vagn) eftersom bebisen bara hasar ner i liggande pga av att den är så stor. Sedan måste man dra åt skruvarna som håller fast sufetten ibland eftersom sufletten annars blir så "lös" så bara man kommer i ett gupp så fälls den tillbaka. Dock är jag annars väldigt nöjd med den!. Nej vi köpte våran på swekiz.se kram

2011-09-12 | 17:30:57 |
Gisela mamma till Ebba

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!:D

2011-10-10 | 20:59:24 | http://giselasvarld.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0