Slappardag och lite träning

Åh så skönt det är att bara ta rejäla slappardagar ibland, som idag!. Vaknade vid halv 10 och då slängde jag och Heiley oss i soffan. Sedan blev det lite mat och sedan somnade både jag och Heiley på soffan igen och sov fram till 16 ungefär. Det är sååå mysigt och ha Heiley på mitt bröst. Dock har jag även varit lite duktig också, blev ett pass Insanity cardio power & resistance på 40 min så jag är nöjd. Det är ju inte alltid Heiley tillåter mig att träna och ibland måste jag avbryta den men inte idag:). Sedan tänkte jag köra lite extraövningar efter passet så jag la henne på yogamattan och så körde jag lite plankan över henne viket hon inte gillade!. Först skrattade hon lite men sedan blev hon gravallvarlig och började gallskrika!. Jag tog upp henne och tröstade henne men då tittade hon bara på mig och skrek lika högt igen. Vet inte om hon blev lite orolig när jag inte luktade mamma länge (svett) och såg ut som en tomat i ansiktet för passet jag körde innan var såååå jobbigt.

Jag slängde mig dock i duschen fort som tusan och då blev det bättre:).

För er som undrar vara alla passuppdateringar tagit vägen så jag säga att jag inte direkt tycker det är något vidare roligt att skriva exakt vad jag gjort i träningsväg. Tror faktiskt inte ni tycker det är vidare intressant heller. Jag menar vem blir glad över att jag avverkat 3 pass en dag och 2 pass ett annat?. Jag kommer uppdatera er lite då och då men inte lika mycket som tidigare då jag anser att jag har en hel del annat jag vill skriva om nu när man trotsallt är mamma. Träningen är inte längre hela mitt liv som tidigare utan nu delar jag den med min lilla dotter.

Nehe nu ska jag kolla på arga sniackaren på datorn. Nu ligger Heiley nämligen och sover efter att ha haft det väldigt oroligt under kvällen och har inte viljat sova, när hon väl sover vaknar hon till flera gånger.

God natt mina vänner!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0