Det kommer bli mycket promenader!

Den kommande perioden. Som ni alla vet så är detta min period på året och jag har sakta men säkert väckts till liv igen. Ser verkligen fram emot denna sommar eftersom jag förra sommaren var gravid och bara hatade att vara i solen. Nu ska jag både bada och sola ordentligt och bara ta vara på sommaren. Träningen kommer främst att göras utomhus för att ta vara på värmen. Om det är dåligt väder kmmer jag att ta mig in och träna hemma. Gymmet då undrar ni?, ja där kommer jag nog inte vara allt för ofta och det är helt enkelt bara för att jag vill testa på att träna så mycket som möjligt under den varma perioden. Jag går ju i stortsett i ide på vintern och går varken promenader eller tränar ute alls och därför vill jag passa på att vara mycket ute i sommar.

Träningen kommer innebära:

*jogging
* promenader med barnvagnen
* jogging med barnvagnen
* powerwalks
* ev inlines
* diverse träningsdvder
* hopprep
* ev lite sturka utomhus

I lördags tog jag en promenad till blomsteraffären för att köpa en liten blomma. Mammagruppens lilla Wille har varit sjuk en tid och vi skrapade ihop lite pengar för att köpa en blomma till honom. Det blev sammanlagt en promenad på ca 60 min i fina vädret:).






Blomman jag köpte. En liten kort buket till en liten kille:)


Köpte även denna söta nallen som skulle vara från bebisarna:), tyckte det var såå gulligt.

 
Ett kort:).

Nu ska jag lägga mig strax. Tänkte baka lite hallongrottor tidigt imorn bitti:).

kram och god natt

Annicka Barklund

Vilka fina blommor! Å nallen var ju supersöt... men som den sjuksköterska jag är måste jag ju säga att kortet du fixade var klockrent ;) Kram

2011-05-09 | 10:40:29 |
Ellie

Annicka: ja jag tyckte blommorna passade faktiskt. Jag ville att det skulle vara en liten kort buket med lite gulliga blommor som liksom passar en liten bebiskille. Den undersköterska jag är så tyckte jag också att kortet var klockrent. Skrev något i stil med krya på dig wille, hoppas du blir frisk snart så vi kan leka igen:) och så varma kramar och så allas namn.

2011-05-09 | 11:26:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0