Med lite blandade känslor

Inleder jag detta inlägg. Det har inte varit mycket bloggande de sista dagarna men jag har haft anledning. Igår övergick Misse vår lilla kisse till kissehimlen efter att ha varit lite sjuk de sista dagarna. Han fick problem med urinvägarna precis på samma sätt som vår Tofflan fick förra året som vi också valde att ta bort. Han har dessutom haft det vid två tillfällen och detta innebär att han har svårt att tömma blåsan och kan sitta vid lådan i 5-10 min utan att det kommer något. När det sedan kommer något så kissar han ÖVERALLT så som sängen, i sopskyfeln, i Heileys bokhylla, dörrmattan och tyvärr även i Heileys barnvagn och det är absolut inte roligt speciellt eftersom vi haft en katt som kissade i 6 år (tofflan). Misse tog vi hand om 2002 då han var hemlös och hade förfrysit sina öron och veterinären trodde han var född 98 ungefär så han blev rätt gammal. Han var en väldigt speciell kisse som man kunde göra vad som helst med!, satt han i knät sparkade han så han tillslut hamnade på rygg i famnen och en gosigare kisse får man leta efter!. Han har varit Andys kisse och Misse har alltid älskat honom väldigt mycket så han blev så klart väldigt ledsen pga av vårt beslut. Dock måste man u i första hand tänka på djurets bästa, nu är han tillsammans med Tofflan igen och han kommer hamna på samma minneslund som hon.

Vi saknar dig så oerhört mycket vår fina lille kisse *snyft*

Imorn ska jag, min syster och hennes kompis åka till Ullared så det blir lite roligare och så man slipper tänka på Misse. Har aldrig varit där tidigare så det ska bli riktigt kul. Dock blir det jag som får köra hela vägen fram och tillbaka vilket är mindre roligt men men någon måste ju göra det:), det blir ca 32 mil enkel resa. Kommer åka vid 9 så det blir till att vila mycket, därför vilade jag och Heiley i 3 timmar tidigare idag och det kan behövas för henne med eftersom hon ska följa med. Det kommer bli en lång dag för henne men förhoppningsvis går det bra:).

Hoppas ni haft en bra dag!

Massa kramar från mig och Heiley




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0