Helgen hittills+ bilder

Ja vår helt är lite extra lång denna vecka eftersom Andy bara jobbar till torsdagen och är ledig from torsdag kväll till måndag eftermiddag. Vi har därför hunnit med en hel del denna helg och det tycker jag är sååå roligt. Jag kommer ju inte direkt någonstans nu när jag har Heiley här hemma för ska jag till stan blir det att ta bussen med både Heiley i barnvagnen+ Kiwi som jag dessutom får betala för (om jag inte har en hundbur vilket jag vägrar släpa på med tanke på att jag har en barnvagn och släpa på redan). Så för mig blir det att vara hemma. Det inns dock mycket jag kan göra här hemma med med tanke på att det nästan alltid finns något att städa, tvätta etc, sedan har vi ju öppna förskolan som istortsätt varje dag är öppet om man vill. 

Igår fredag var vi en sväng med föräldrarna till Ikea för att dom skulle få komma ut lite. Dom handlade ingenting utan det var vi som handlade en hel del. Det blev:

*Ett rosa överkast
*kryddförvaring för lådor 2 st
* 2 st vita ramar till Kiwis bilder
* lågenergilampor

På ikanohuset hittade vi:


2 st bodys i vit och en i ljusgrönt stl 50 H&M 49,50 st


Denna tunika köpte vi på Kappahl för 79,50 stl 56. Hon har en likadann hemma fast i mörklila (OBS att Heiley är världens sötaste tjej!).

Det var det som vi shoppade hem från Ikea/ikanohuset. Hade kunnat köpa mycket mer grejer men man är ju inte gjord på pengar haha.

I torsdags efter Andys jobb åkte vi till Babyproffsen och hittade lite småprylar till Heiley (Som vanligt)


1 st sängmobil i trä med kaniner 139:-


1 st flaska från Avant 79:-


En spargris som jag inte kommer ihåg vad den kostade men söt var den:).

Det är det vi hunnit införskaffat oss i helgen. Dessutom var vi idag och storhandlade mat för veckan vilket man tyvärr behöver ibland:). 

Tidigare idag blev det en fika på sockerbagarnas delikatesser och det blev årets första semla, dock en winersemla vilket var mycket godare än en vanlig. Dock har jag tappat suget efter sånt mastigt och så även godis så så gott var det inte endå.




Ser ut som jag har sminkat ena ögat mer än andra men det har jag inte!, måste vara ljuset hihi.


Heiley åt också en semla:).....ehh? nej det gjorde hon ju inte! men var kommer grädden ifrån?:P hihi.


Nej Heiley fick fika i form av modersmjölksersättning men nöjd blev hon ju endå:). 

Nu ska jag ta och andas lite efter dagens bravader men jag uppdaterar ikväll igen

Kram kram
 

anna

Vilken sötnos!

Är du inte med i någon mamma-grupp? Där brukar man ju göra mycket socialt..

2011-03-06 | 10:41:45 |
Ellie

Anna: jo då jag är med i en föräldragrupp+ att jag brukar gå till öppna föskolan så social är jag hi hi...

2011-03-06 | 12:21:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0