Sommar igen?

Jaha har sommaren kommit tillbaka nu?, jag hoppas det! för man trodde nästan att sommaren var över där ett tag!.

Gårdagen bjöd på lite Ikeashopping, i letar fortfarande efter ett soffbord men har inte hittat något!, blir snart galen för så svårt kan det väll inte vara!?. Det fick bli lite småsaker till hemmet istället så som skärbrädor, ett par gardiner, och lite annat. Sedan gick vi lite på Ikanohuset eftersom de hade rea och jag hittade en underbart söt liten "dress" eller vad man ska kalla det. Det är en sån med både shorts och linne som sitter ihop och runt magen var det ett snöre som man kunde knyta. Den var såå somrig så jag var tvungen att köpa den, dock inte på rea men det gjorde inget:). Det passade väldigt bra idag när det var så varmt ute!. Ska försöka får bild på den så förstår ni vad jag menar.

Idag blev det en sväng till mina föräldrar samtidgt som Andy skulle åka och jobba. Blev väldigt lugnt och jag blev hemskjutsad vid 19 tiden eftersom Heiley började bli trött och ville ha sin kvällsvälling:). Nu sover hon så sött och jag tänkte själv lägga mig strax. Imorn ska jag tillbaka till BVC för att visa upp Heileys utslag som hon har/hade på kinden. Det börjar bli bättre efter att ha smörjt in ansiktet med miniderm salva men inte riktigt så vi får se vad hon säger.

Sedan hoppas jag det blir en promenad med Karin som vanligt och jag hoppas min förkylning lagt sig lite bättre så man kan börja träna lite igen.

Nu kallar kudden men sov så sött!

i min lilla lilla värld

Oh yes! Sommaren är tillbaka!!!!!!

2011-06-28 | 07:51:04 | http://saratilling.se
Malin & Prinsessan

Jolie är ju också ett kräkbarn. Tyvärr så kräks hon av vanlig mat också och inte bara av ersättning :( Men jag hoppas hon vill äta vällingen snart och kan hålla sig mättare av det!



Hoppas ni får en bra dag!

2011-06-28 | 09:20:37 | http://malinsblogg.se
Linda

Hej!



Jag har följt din blogg ett dag och nu kom jag på att jag har inte läst något om kiwi på läääänge. Har du inte kiwi kvar? .



Ha en trevlig sommar



Linda

2011-06-28 | 21:37:23 |
Ellie

Malin: jaså nja det är sällan Heiley kräks av vanlig mat men det där är ju olika. På bvc sa de att vissa barn kräks väldigt länge upp i åldern och det finns inte så mycket man kan göra åt det förutom att hoppas att det slutar snart:). Ha e trevlig och skön dag!

2011-06-28 | 22:44:22 | http://ellielilja.blogg.se/
Ellie

Linda: Ja visst har vi Kiwi kvar! och hon mår bara bra!. Hon älskar Heiley massor vilket vi är väldigt glada över. När jag nattar Heiley varje natt så ska hon alltid sova samtidgt precis som att hon vaktar henne när jag inte är närvarnade...så gullig så:)...kram

2011-06-28 | 22:46:00 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0