Sofias bebis är här!



Skriver ett litet inlägg som är något försenat men bättre sent än aldrig. Sofia fick nämligen sin efterlängtade lilla bebis den 13 juni!. En liten flicka som ska heta just Juni:),  3570g och 51 cm lång. Jag trodde hela tiden ända sedan vi träffades första gången när hon var i vecka 9 att det skulle bli en flicka och det blev det!. Imorn ska jag dit och hälsa på, ska bli sååå mysigt. Då får mans e hur liten Heiley faktiskt varit då Heiley och Juni nästan vägde lika mycket som nyfödda (Heiley 3560g och 54 lång).


Hoppas det inte gjorde något att jag lånade några bilder från din blogg:).

Stort grattis tjejen!, lovar att du har en underbar tid framför dig!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0