Heiley 5 månader+ Namnsdag

Hej åh hå vad tiden går!, Heiley är nu redan 5 månader idag och dessutom har hon namnsdag!. Det är Alice idag som är ett av hennes andranamn. Hela hennes namn är ju Heiley Ellie Alice Lilja, Heiley finns inte i svenska almanackan men enligt svenskanamn.se har hon namnsdag någon gång i september (kommer inte ihåg när exakt). Ellie hade namnsdag i april och Alice idag den 23 Juni:).

Idag har jag och Heiley varit inne i stan med Karin och hennes som Elliot och lilla Felicia och tog en fika på cafet jag praktiserade på. Sedan åkte vi en sväng till Maxi och kollade runt lite i affärerna och självklart kom jag hem med lite reakläder till Heiley. Får väll säga att det är namnsdagspresent då:).


Köpte en body i exakt samma igår och hittade dessa idag så jag var tvungen att köpa dom:). H&M stl 68 50:-


Stod i valet och kvalet igår om jag skulle köpa dessa men kunde inte motstå dom idag. Även dessa hittade jag på rean. Name It stl 74 50:-

När Andy vaknade efter att ha jobbat natt åkte vi in till stan igen för att storhandla och när vi endå var inne försökte vi leta rätt på ett soffbord men jag hittar inget som faller mig i smaken!. Vill ha ett vitlackat bord som är max 1m långt men det är inget lätt. Jag vill helst inte lägga 3000 på ett litet bord heller. Nu är jag helt slut, ont i ryggen och knäna (börjar känna av dom nu igen). Gick ju upp vid 8 i morse eftersom Karin och vi skulle in och fika vid 10 (tog våran bil). Heiley ville inte gå upp när jag väckte henne vid halv 10 utan ville sova vidare men jag fick dra upp henne endå:(.

Imorn är det midsommar och vi ska fira det med min familj (mamma, pappa, min syster och hennes familj) och vi kommer att vara här hemma. Vi har ju en trädgård som vi kan vara i (om vi har tur med vädret) och det är ju lite mysigare.

Nu ska jag gå ner till Andy, blir att krama kudden snart men först ska jag pusta ut lite efter idag:).

God natt och glad midsommar på er!


Min älskling, alltid så glad!. Hon blir nog en linslus när hon blir stor:).


Heiley visar stolt upp sin napp. Vilken underbar pose hon gör :).


Igår kväll var vi ute på en liten provtur i den nya vagnen. Det slutade med att hon somnade:).

Michaela - Elias Mamma

Ahh ok där ser man.. Har alltid sagt att jag vill fråga min bror men det känns inte aktuellt längre då vi knappt har ngn kontakt..



Fin nya vagnen var!

Allt bra me er??



Kram

Ellie

Michaela: jaså ja men då förstår jag!. Då tycker jag du ska tänka på att ge detta hedersuppdrag till någon som du vet att du kommer ha kontakt med hela livet (eller väldigt länge iallafall). Att ge till kompisar tycker inte jag är ett alternativ eftersom vänner ibland försvinner, ibland fortare än man tror så tänk efter ordentligt innan...Oss är det annars väldigt bra med. Ni då? kram

2011-06-26 | 00:15:37 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0