Shoppat till Heiley

Under en vecka:


Body på rea hos rosa elefanten 50:- stl 74


Rosa byxor från rosa elefanten 50:- stl 68


Hoodtröja rosa elefanten även den på rea. Tror jag gav ca 114:- stl 74


Grön tunika från Lindex Rea 50:- stl 74


En grå enkel klänning/tunika från H&M 49,50. Kanske inte så rolig men den är enkel och tillsammans med några snygga legins i svart eller vitt tror jag det skulle bli lite gulligt. Grått passar nog till det mesta.


Rosa "plysh" byxor från Lindex stl 68 50:-

Detta är långt ifrån allt jag köpt till Heiley men det andra kläderna tvättar jag just nu så jag får lägga upp dom sedan. Det kommer ju en höst och då gäller det ju att hon har bra kläder. Kläderna hon hade i vintras kan hon ju inte ha på långa vägar med tanke på att hon var nyfödd och hade 50-56 i stl haha..

fort följer...








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0