På upptäcktsfärd i sandlådan

Idag har det varit en riktigt skön dag. Jag och Heiley var och hälsade på mormor och morfar och var ute i deras lekplats och gungade med Heiley och så fick hon leka i sanden för första gången!. OJ vilket upptäckt hon gjorde när hon hittade sanden!. Det var såå skönt och känna sanden mellan tåna och sitta och känna sanden i händerna, hon var som i en helt annan värld!. Så synd att jag glömde mobilen hemma hos mormor och morfar för annars hade jag garnaterat fotat. Hon var så söt!. Efter mycket gungade och lek i sanden så kom pappa efter att ha repat och han tog henne i famnen och hon började leka lite med en kotte som hon var superintresserad av. Smak sa det! så satt hon och sov i knät på honom med kotten i handen!. Då kan man kalla mycket nya intryck!, så till den milda grad att hon somnar sittandes, sötnosen!.

Vi får nog gå till en lekplats här hemma och leka lite i sanden snart igen, kanske dax att köpa hink och spade?:).

Passar på att lägga upp en bild på "Dagens Heiley"




På mc donalts lekte hon med sitt bi så snällt så:). Det är så smidigt nu när hon kan sitta i alla typer av matstolar för då slipper man sitta med henne i knät. Hon kan sitta och leka bredvid utan problem:).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0