Min lilla bebis är stor nu!- 6 månader



Hej vänner!

Här kommer ännu ett sent inlägg. Heiley ligger och sover för natten och jag och Andy ska strax krypa ner i sängen vi med. Idag är det Heileys 6 månadersdag så nu är hon ett helt halvår, kan man tänka sig!. Det känns som det var igår som jag var gravid och låg på förlossningen med värkar från Hell men det är trotsallt 6 månader sen nu:). Heiley har varit på strålande humör idag och har pratat sååå mycket hela tiden och det är ju så mysigt och höra. På kvällskvisten badade vi tillsammans och det är nog det bästa hon vet!, hon sprattlar som en liten fisk och skvätter med både armar och ben. Det tog tydligen på krafterna för efter sin vällingsflaska somnade hon som en stock.

Vad har vi mer gjort idag då?, ja du vad har vi gjort?. Jo vi var inne i stan en snabbis till mina föräldrar då de hade en present till Heiley. Det var en sängmobil som jag vet har funnits på Ikea men som inte finns i sortimentet längre. Det är vita/genomskinliga stjärnor och en måne med en stor stjärna på, svårt att förklara men jag har alltid  viljat ha en sån men de går som sagt inte att köpa längre men idag fick hon en:). Den hänger nu ovanför hennes spjälsäng som hon brukar ligga i på dagarna. Ni skulle sett henne när hon fick se den, hon blev jätteglad och kunde knappt slita blicken från den. Det var precis som att hon förstod att den var till henne:).

Nehe det kanske är dags att sova nu. Imorn är en ny dag. Jag tänkte lägga upp några bilder från de senaste klädinköpen till Heiley. Kom på att jag köpt några mjukisbyxor till henne men att hon inte har några "riktiga" byxor så därför köpte jag två par. De är ju som sagt bra och ha nu när hösten snart är här (efter en dålig sommar).


Tunna jeansbyxor Stl 74 från H&M


Vita byxor med skärp stl 74 H&M

Hittade även dessa som jag var tvungen att köpa!


Svarta leggins stl 74 H&M 99:-


Rosa skjorta stl 74 H&M 79,90:-

Malin & Prinsessan

Ja, men Hensvik är superfin :) Tror tyvärr dock den blir lite stor i Jolies rum... Vad mycket fina kläder du köpt till lillan!

2011-07-25 | 11:32:02 | http://malinsblogg.se
Ida - Isabellas mamma

Vilka fina kläder! :)

2011-07-25 | 20:25:39 | http://dagarmeder.blogg.se/
Ellie

Ida: Tack så mycket:)

2011-07-25 | 22:46:35 |
Jenny

Tiden går fort :) Söta kläder!

2011-07-26 | 08:03:36 | http://mandisochjag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0