Dagens Heiley- Redo för kalas!

God dag!

Då var vi precis hemkommna från min syster som fyller 33 år idag. Jag mår inte så superbra idag, börjar nog bli förkyld vilket kanske förklarar min extrema trötthet jag haft i en veckas tid nu. Jag sover och sover men blir aldrig pigg känns det som. Idag vaknade jag med ont i huvudet och halsen så jag antar att min lilla skrutta smittat mig som är jätteförkyld även om det börjar bli lite bättre för hennes del.

Dagens Heiley redo för kalas:





Testade hennes nya mössa och jag måste säga att hon blev så himla söt!. Dock är den på tok för varm ännu men den kommer bli super i höst:).

Nu vet jag inte vad vi ska göra, borde åka till gymmet men jag mår för dåligt för det nu. Det är ju den turen man ska ha:(.

Kram på er 




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0