Kan det vara vattnet?

Då ska vi in ännu en gång till förlossningen. Satt i soffan nyligen och helt plötsligt kändes det som att jag kissade på mig!. Det gick rakt igenom både trosor och trosskyddet jag hade+ att det kommit flera gånger efter det. Har aldrig varit med om det tidigare så jag ringde förlossningen och de misstänkte att det kunde varit vattnet så vi skulle komma in.

Ni får verkligen hålla tummarna att det är det och att det är på gång nu för jag orkar inte vänta mer. Grat precis nyligen eftersom inget verkar gå som jag vill och att ingen bebis kommit så jag hoppas av hela mitt hjärta att hon hörde vad jag sa.

Så snälla gudar, änglar och andra övernaturliga fenomen, låt det vara min tur nu!

Uppdaterar så fort jag vet något mer!

emelie

hoppas hon kommer ut nu!!!! lycka till!!!!!!! kram!

2011-01-22 | 21:05:10 | http://minbebis.com/blogg/emeliecabezos



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0