Lunch hos trevligt sällskap+ Dagsformbilder

Fick inte till rubriken så bra men det jag försöker säga är att jag har varit på besök hos Vivian idag, hemma hos henne för första gången. Precis som jag misstänkte så var hon väldigt välkommande och gav Heiley en present, en söt klänning fick hon och inte nog med det så bjöd hon på lunch och det var ingen dålig lunch heller. Hon bjöd på arabisk mat som hette dolme (om jag inte minns fel) och det är vindruvsblad som man rullar och har fyllning i (fyllningen är bla ris, nötkött, och tomat) och till det blev det kycklingfile tandori och grönsallad, Supergott var det. Dessutom bjöd hon på arabiskt kaffe som verkligen inte smakade kaffe (det innehåller kardemumma vilket man kände smaken på), "bullar" som inte var så söta då hon är ganska nyttig av sig och gillar inte sött. Jag var tyvörr tvungen att gå efter 3 timmar men annars hade hon dessutom bjudit på frukt och mer fika hihi. Vi bestämde att det skulle hon få göra nästa gång.

Efter den lilla trippen till henne så blev det en liten sväng förbi mina föräldrar och nu sitter vi här, jag och Heiley och Andy står på crosstrainern. Jag tänkte köra ett pass stretch som finns som pass på insanity dvd'n som är ca 30-35 min långt. Ska sammanfatta träningsveckan imorn.

Ha en fortsatt trevlig lördag!!

Dagsformen igår. Magen är i spänt läge:


Vikten idag lördag 67,1kg


Den hyfsat smala midjan jag hade innan känns som bortblåst. Dock är det kul och se förändringen sedan när man börjar träna på riktigt. Problemet nu är att när man sitter får man världens bilringar pga av den lösa huden :(. Känner mig som ett daller ha ha.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0