Jag vill ha er hjälp!!

Nu skulle jag behöva er hjälp!!. Nu när jag inte är gravid längre så vill jag veta vad ni vill att jag skriver om i bloggen. Precis som vanligt blir det mycket allmänt om hur det är att vara mamma och livet i allmänhet men självklart också träning.

Dock vill jag veta mer specifikt cad ni vill läsa om. Jag skriver ju mycket för min egen del men för att det ska bli intressant och läsa vill jag ju också veta vad ni vill läsa om helt enkelt.

Så ge mig massor med tips nu!:)

Sofia (grannen)

Träningstips o recept! O bilder på lillan!

2011-02-12 | 21:42:53 |
jenny

om allt möjligt hur man kommer i form efter en graviditet till exempel kramar jenny

2011-02-12 | 21:49:38 |
Ellie

Sofia: ok tack för tipset!. Vad menar du för typ av recept? vanliga recept eller nyttigare?. Har ju en bak och matblogg om du inte visste det? www.liljascafe.se om du skulle vara intresserad. Uppdaterar den inte så ofta men ibland när jag gör något jag verkligen gillar så delar jag med mig av det:).



Jenny: Ok ja det ska jag absolut tänka på. Får se hur det går för mig först:)...kram

2011-02-12 | 22:26:43 |
Ellie

Sofia: sorry skrev fel adress www.liljascafe.blogg.se

2011-02-12 | 22:27:32 |
Eiims

Gärna recept, träningstips/övningar. =)

2011-02-12 | 22:50:48 | http://eiims.blogspot.com
Anonym

Dela med dig av ditt liv som du gör nu. Jätte bra Blogg

2011-02-13 | 02:31:54 |
Ellie

Eiims: Ok det ska jag absolut tänka på!...Tack för hjälpten!, tveka inte att skriva igen om du kommer på något mer:)..



Anonym: Tack! vad snällt sagt!, då fortsätter jag som jag brukar!...

2011-02-13 | 10:59:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0