Finbesök

God kväll vänner!

Då var denna dag snart slut och det har varit en rätt mysig kväll. Veronica och hennes kille Krille kom över på en fika då Krille inte sett vår lilla tjej, har dessutom aldrig varit hemma hos oss så vi tyckte det var på tiden nu. Vi hade riktigt trevligt och mycket prat om allt möjligt, sånt gillar vi.

För att helt byta samtalsämne så när det gäller träningen så kommer jag inte att lägga upp ett schema över träningen ännu eftersom jag fortfarande inte är helt återställd efter förlossningen. När jag känner mig 100% redo kommer jag att göra ett schema och det kommer antagligen att bli när jag sätter igång gymkortet igen och när jag ska göra det får jag se. Kan tnka mig att det KAN bli typ april eller likande och under tiden komemr det bli styrka här hemma och en hel del hemmavideos för att komma tillbaka till träningen i en hyfsat lugn takt. Jag har inte bråttom så det tycker jag blir bäst. Har ju inte tränat på 9 månader och innan graviditeten tränade jag ju inte på gym mer än ca 5 veckor så blev jag ju gravid (hade ju ett uppehåll från gymmet ett bra tag och tränade mycket hemma). Så nu när man ska tillbaka på allvar igen så gäller det att ta det lugnt så man inte drar på sig onödig sjukdom för det gör ju bara att det tar ännu längre att komma tillbaka.

Imorn tänkte jag åka in till stan och träffa Vivian på cafet för hon sa att hon saknar Heiley jättemycket så jag tänkte hon skulle få träffa henne igen:).  Andy jobbar natt i natt så idag blir fösta gången jag är helt själv med henne under natten, ska bli intressant och se hur det går. Visserligen är det jag som sköter allt nattarbete men det är alltid tryggt och ha mannen hemma endå:).

Usch nu luktar det bajs här!, måste ner och byt lite blöjs:)..

hörs imorn!

Föresten tog Veronica jättesöta bilder på BB:









Världens sötaste tjej!



Nathalie

men så söt!

2011-02-15 | 12:45:56 | http://nattis.kroppsnytt.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0