Vad gör man nu då? och Dagens pryl

God middag!

Heiley ligger och vilar lite och jag själv har för tillfället inte så mycket att göra. Eller jo, jag har massor och göra egentligen men det mesta handlar om städning och jag vill helst inte sätta på dammsugaren när Heiley sover. Får se om jag gör det endå eller om jag pysslar med något annat så länge.

Sedan var det en läsare som kom med förslag att jag skulle skriva om lite produkter som jag testat och kan rekommendera. Det kan vara allt från kläder till prylar, till kanske barnmat. Det kanske jag inte kommer uppdatera varje dag men det får endå heta "Dagens Pryl".




Dagens pryl idag blir en babysitter!. Till alla er blivande föräldrar så säger jag, KÖP EN!. Dom är så praktiska och  då speciellt när bebisen är liten och man behöver ha händerna fria så är det superbra att dra fram den och låta bebisen vara med på golvet. Mitt tips på babysitter är en som går att få i fullt liggläge för de aldra minsta. De säger ju annars att bebisar bara ska sitta i babysitters från 2 månader och uppåt men då jag frågade på babyland där jag köpte min så sa de att så länge man har dom liggandes så går det utmärkt att ha dom tidigare. Heiley älskar verkligen sin och det har hon gjort sedan hon var riktigt liten. Nu när hon är större ligger hon i den och sprattlar med benen så man tror att dela babysittern ska välta:). Mitt lilla busfrö!. Har man dessutom ett babygym i plast ovanför så blir det ännu roligare eller skaffar en med ett litet gym till:). Bilden ovan är en bild på den vi har (den ljusgröna) och den är verkligen suverän!, älskar verkligen den. Den går att ställa in i många olika vinklar både i fötterna och ryggänden och den kan gunga och vara helt stilla. Det avgör man själv. Finns att köpa på babyland för 499:-

Nu ska jag fortsätta städa lite... Vi hörs kanske sneare!

//kramar

Michaela - Elias Mamma

Jag provade Elias kusins cameleon och jag gilla den :) innan var jag rätt skeptisk :)



Ja det måste vi göra! Bestäm när/var/hur så dyker vi upp :D



Kramar

Ellie

Michaela: ok men då hör jag av mig när jag pratat med sofia...kram

2011-08-18 | 23:41:14 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0