Mamma är så stolt!

Ja idag har det verkligen varit en superbra dag!. Känns som att jag hunnit med en hel del endå. Vår dag började kl 8 då Heiley valde att vakna då. Hon sov rätt bra i natt faktiskt med tanke på att hon varit rätt orolig under flera nätter. Jag antar att det är en ny fas hon är i för hennes kompisar som är precis lika gammal som hon har också dessa oroliga nätter så vi är inte ensamma. Upp kom vi iallafall och det blev lite soffliggande fram till ca 11 då det var dax att gå ut en sväng med hunden. Kl 13 var det dax för öppna förskolan och där var vi och träffade Heileys kompisar Wille och Hannes. Kl 15 bar det hemåt och vi åt lite sen lunch. Jag diskade och tvättade och när Andy kom hem vid 17 blev det lite trädgårdasarbete i form av gräsklippning och rensa lite ogräs. Jag kan säga att det var välbehövligt för det har vi inte gjort på HELA sommaren. Klippt gräset har vi men det blir lite svårt och göra annat när det finns en viss Heiley som bli otålig efter typ 15 min:).


Heiley, jag och Hannes på öppna förskolan förra veckan


Mammas prinsessa!

Det är det vi har hunnit med idag. Jag har varit så stolt över Heiley idag för hon har kissat 4 gånger på pottan!. Hon blir verkligen överlycklig när hon kissat där och vi frågar om hon kissat. Då ler hon på sitt absolut charmigaste sett och då förstår jag att hon gjort något:). Sedan när vi berömmer henne så ler hon och blir så glad. Det är dessutom inte bara hemma hon varit på pottan utan på förskolan också och där gick det också jättebra!. Först trodde jag att det skulle bli lite svårt eftersom det inte är hemma men hon satte sig där glad som alltid och gjorde det hon skulle:).

Det här ger ju så klart mersmak så vi ska sätta henne där lite oftare nu iallafall än vad vi gjort tidigare, hon verkar ju gilla det:).

Nu ska jag lägga mig, har så extremt ont i huvudet.

God natt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0