Fredagsmys

God kväll!

Vilken lugn och skön dag det varit idag!, dock måste jag medge att den gått oerhört fort!. mornarna är ofta väldigt långa nu när man är mammaledig och när pappa har semster så morgonen sträcker sig nog till typ 12 innan vi tar oss för att klä på oss och göra lite nytta. Det är bra skönt faktiskt för redan på måndag kommer vardagen tillbaka och Andy börjar jobba igen. Jag och Heiley har 6 månader kvar som vi bara kommer att mysa och umgås med vänner och hitta på roliga saker men tyvärr går dessa månader oerhört fort och fortare än jag anar så står vi där och ska skola in Heiley på dagen *ledsen*. Det kommer nog gå bra det med för Heiley verkar inte vara så svår med att ändra på sina rutiner, iallafall inte nu så vi kommas det håller i sig.



Idag har vi annars bara varit inne till stan och storhandlat, sedan bar det hem och åt och nu har vi lagt Heiley för natten. Hon har varit så enormt trött idag säkert pga gårdagens bad men imorn är en ny dag och då har vi inget speciellt inbokat.


För några veckor sedan:)

På måndag öppnar öppna förskolan igen och jag kommer självklart att gå dit, vet inte om det blir måndag men tisdag på babyöppet kommer jag garanterat att gå:).

Nu ska jag gå ner till Andy, idag var et tänkt med fredagsmys men så onyttigt som vi ätit under semestern så har vi inte förtjänat det så det blev bara lite tacos tidigare idag:). Imorn blir det ev gymmet också:)..

god natt mina vänner och glöm inte att fråga på för frågestunden fortsätter!..

kramar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0