Bebisboken.se

Hej vänner!

Usch vilket tråkigt väder det är här idag!, det är en riktig innedag tyvärr. Här har det spöregnat sedan vi gick upp vid 8 och det håller på fortfarande. Det blir med andra ord inget speciellt som ska göras idag förutom träning lite senare. Just nu håller jag på och laddar upp massa bilder som tagits från maj och fram till idag som ska framkallas. Det blev 219 bilder totalt men sedan har vi tagit bort en hel del bilder som vi haft dubbet av eller som blev dåliga. Vi har redan fyllt 1,5 fotoalbum dvs typ 450 bilder sedan hon föddes, helt galet!.

Sedan har jag hittat en jättekul grej på nätet som jag ska göra. Det är en första åretbok som man fyller i via nätet med frågor som de vanliga böckerna man kan köpa i bokaffären men dessutom så kan man ladda upp bilder, göra veckodagbok etc i en och samma bok. Sedan om 1 år kan man antingen skriva ut den och göra en egen bok eller så kan man göra profissionella böcker med hård inbundning eller med plastspiral. Gud så kul!, blir mycket finare än om man skriver all text själv och dessutom behöver man inte förstöra pappersbilder som man framkallat genom att klippa sönder och klistra in som man måste göra i de traditionella böckerna. Alla bilderna man tar hamnar ju först och främst i datorn så det blir ju mycket enklare och bara ladda upp de bilder man vill ha med i boken och på den speciella plats man vill ha dom på.


















Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0