Ullaredsshopping!+ bilder

Hej i vackra vädret!

Nu är snart helgen över och det känns som att man inte gjort annat än varit igång sedan i torsdags då Andy gick av sitt nattpass. I fredags var vi ju till Ullared och vi hittade verkligen massor med bra saker. Hade skrivit en inköpslista och vi hittade alla saker vi behövde och till väldigt bra priser:). Alltid kul när man kan göra fynd!.

Det vi köpte var bla i bilder:


Nalle puh påslakanset till spjälsängen 89:- (normalpris 200:-). Ursäkta min min men efter att ha kört hela vägen dit och halva vägen hem+ att man gick inne på ullared i 5 timmar så var man rätt mör när man kom hem.


En hissgardin i lantlig stil 90:-! brukar normalt kosta minst 200 där jag kollat.


Bestikset till Heiley 30:-


Stor telåda 49,90:-


En ny skötväska då vår gamla bara hade ett stort fack som var såå opraktiskt!, blöjor, salver, kläder etc i samma fack är inget bra så nu köpte vi en med 3 stora fack+ skötunderlägg+ flaskväska man kan sätta på utsidan av väskan. Allt detta för 249:- och skötväskor brukar kosta MINST 500:- annars!


Superskön lammpläd till Heiley 89,90:-


Tröjan 139:- (normalpris ca 249:-), tunikan 99:-.


2st exklusiva satinpåslakanset 149:- st (normalpris ca 300 och uppåt)

Totalt handlade vi 77 varor! och kalaset kostade 2500:-. Utöver detta köpte vi bla:

* kläder till Andy
* Kläder till Heiley
* saker till Dopet
* 2 dukar
* handukar
* nagelack
* maskara
* sminktillbehör
* en matstolskudde till Heiley för 90:- (normalpris ca 200-400kr)

Lite annat smått och gott som jag inte kommer ihåg nu

Nu ska jag iväg till stan och handla lite mat. Lägger upp lite bilder från Ullaredsresan+ en video på Heiley senare ikväll så håll ett öga på bloggen:)..

kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0