Lite måndagsshopping

Problem med blogg.se tydligen. Har inte kunnat sett min blogg på hela dagen och därför kan jag heller inte svara på kommentarer så ni vet. Lovar att svara så fort jag ser bloggen igen.

Dagen har varit mysig. Åkte in till stan när Andy vaknade och shoppade lite småsaker, bla en sommarhatt till Heiley (en vit solhatt), en långärmad T-shirt till Heiley och ett par vita strumpbyxor ed spets i rumpan som hon ska ha på dopet. Passade på och köpa ett par rosa vanliga strumpbyxor också. Jag hittade ett par leggins och det kan man aldrig ha för många av enligt mig!. Påsken står ju framför dörren så det blev och inhandla en massa godis och påskägg. 2,5kg godis uppdelat på 8 personer blir nog bra :). Usch jag är inget större fan av godis måste jag ju säga men påsk är alltid påsk och man blir ju sååå fruktansvärt trött på godis när påsken är över så man klarar sig gott och väl ett helt år utan godis hehe.

Nu ska jag strax lägga mig. Heiley ligger och sover efter mycket om och men och jag tror hon blir påverkad av fullmånen. Månen är äckligt låg igen (stod om det i tidningen för ett tag sedan att den var ovanligt nära jorden) och det var den idag med, lite läskigt faktiskt så ibland undrar man om det är påväg och hända något med jorden trotsallt.

Kan lägga upp bilder på dagens inköp ev imorn men nu orkar jag inte, ska till BVC imorn och väga Heiley.

Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0