Bilder+ videoklipp

Lovade ju att jag skulle ge er lite bilder från Ullared och här har ni dom.

Lägger även upp ett videoklipp från bilen under en av våra fikapauser på vägen. Vi tog upp Heiley ur bilbarnstolen eftersom hon inte gillar att ligga i den för läge och la henne på sätet. Hon älskar att jag sjunger för henne och vill gärna sjunga med vilken ni kommer höra på klippet:).

OBS!! Ni får ursäkta min sångröst hihi.






På parkeringen i ullared




Fikapaus för oss och matpaus för Heiley i Ullareds restaurang


Pappa och dotter:)


vår kundvagn:)


Heiley i bilen:)


Stannade för matpause påväg hem i Gislaved


Ullaredskvittot tyckte Heiley var gott


Påväg hem stannade vi vid en gammal borg som ligger strax utanför Jönköping. Kan säga att det var oerhört vackert då det var en vacker solnesgång över borgen.


SÅÅ vackert





Nu blir det film!!


Line

Åh så fin hon är! :)



Brahehus är så fint - "borgen" ( som är en slottsruin ;)) )du har tagit kort på! Man kan även parkera på andra sidan o gå över till stället o titta ut över vättern! Jättefint!



Hoppas påsken har varit fin!

Kram

2011-04-26 | 08:39:35 |
Ellie

Line: Ja men just det! så var det ja!. Vi parkerade vid restaurangen och gick aldrig över till borgen eftersom det var rätt kallt. Måste åka dit snart igen och ta en närmare titt:). Ja påsken har varit fantastisk! ha det super! kram

2011-04-26 | 23:10:39 |
Michaela - Elias Mamma

Ja han är jättesöt med sin kaluffs,kul att han fått ngt från mig :P Annars är han mest lik sin pappa :/



Tro mig,är hur stolt som helst över honom :D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0