Jennifers 1000 kalori träning







Ni får ursäkta att jag ofta tjatar om Jennifer Nicole lee men jag kan inte annat än ispireras så enormt mycket av henne och hennes träning. Nu kan jag säga att det vore skönt och inte vara gravid för då skulle jag garanterat köra hårt efter alla klipp jag kollar på som handlar om henne. Hon är väldigt duktig på att variera sin träning vilket jag tror beror på att hon inte är en inbiten träningsmänniska från början utan har tom varit överviktig!?. Hon får verkligen sin träning att bli rolig vilket inspirerar mig. Det betyder att man inte måste vara på gymmet 7 dagar i veckan och köra styrketräning för att få resultat utan bara en rejäl blandning på övningar ibland bara med sin egen kroppsvikt gör susen. Blandat med rejäl konditionträning så kan man nog verkligen se ut som henne om man vill:). Visst kosten spelar ju in en del den också så klart :).




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0