Ett nytt litet charmtroll till världen!

God kväll kära vänner!

Min kära vän Patrik har den 21 september 2010 fått en liten flicka vid namn Meja. Jag är såå glad för hans och Angelas skull och jag hoppas det kommer bli en riktig liten gymtjej av henne en dag precis som pappa (och mamma kanske?).

Jag gläds så för er skull och hoppas hon kommer att få vara en frisk liten tjej. Hoppas er lilla tjej och min lilla tjej kan träffas någon dag:).

Stort grattis till er båda! och stora lyckönskningar från mig; Andy och lilla Heiley i magen!



Malene

Vad roligt att det är en flicka och ett så fint namn ni valt. Vi står mellan Douglas och Melker på vår lille kille. Jag går in i v.21 i morgon (bf 13 febr). Hur får man fram bebisnedräknare till bloggen? Jag är så kass på detta, har varit inne på sidan och läst men var i bloggen kopierar man o sätter in det? HJÄLP! Kram

2010-09-25 | 08:14:56 | http://fitnesslifestyle.blogg.se/
Ellie

Malene: Tack!. Hoppas ni kommer fram till vilket namn ni ska välja. Jag trodde det skulle vara väldigt lätt eftersom jag och andy pratat om samma namn typ flera år. Nu när det blev mer allvar så dög det helt plötsligt inte. Nu är vi stensäkra på namnet nu när vi vet vad det är för en liten där inne hihi. ÅHH vecka 21 då är du nästan lika långt som jag!, vad roligt. Ganska precis 1 månad mellan våra :).



Gå in på http://www.babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/ och så fyller du bara i namn, hur många barn du väntar, sista mensens första dag och bebisens födelsedatum. Då står det nedanför en kod som du kopierar och klistrar in där du vill ha den i bloggen dvs i kodmallarna (inte stilmallen alltså) om du har blogg.se vill säga. Det är superlätt!.

kram

2010-09-25 | 09:38:17 |
Malene

Det gick denna gången! Vad gjorde jag för fel innan? Hur som helst, tack för hjälpen!

Kram

2010-09-26 | 08:08:45 | http://fitnesslifestyle.blogg.se/
Ellie

Malene: Ok så bra!

2010-09-26 | 11:26:13 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0