Varit i farten hela dagen!

Hej och hå!! äntligen får jag sitta och ta det lugnt!. Har nog varit på språng precis hela dagen idag. Först jobb vid 9 till ca 15,30 sedan hem direkt och hämta Andy, sedan in till stan igen och storhandla för veckan vilket tog några timmar. Sedan när jag väl kom hem blev det att diska undan eftersom jag mår så dåligt om jag ser disk framme. Var så trött när jag kom hem att jag var på riktigt dåligt humör. John blund hänger verkligen i ögonlocken nu vill jag lova!.

Inte nog med det så mår jag enormt illa!, det kom direkt!. Magen är så spänd att jag tror att den ska sprängas vilken sekund som helst. Magen mäter nu 104 cm i omkrets och innan graviditeten var den ca 86 cm på bredaste stället. Den har växt 1 cm bara från igår!!, inte konstigt att man har ont i magen. Illamåendet kan nog bero på att livmodern trycker mer och mer på magsäcken vilket inte är direkt jättekul!. Åt på MC donalds idag och för min del blev det en big mac och 2 st äppelpåsar. Min syster som jobbar på Mc donalds bjöd oss på en varsin glass:), tack söta!.

Idag har vi inhandlat bebisens första nappflaska!, det blev en MAM First Bottle 260 ml i rosa då jag tycker den är så grymt söt. Dessutom minskar den risken för kolik då den innehåller en ventil i botten som tydligen ska få bort luften ur flaskan som gör att bebisen sväljer luft.


Denna blev det fast en 260 ml flaska, den mindre får vi köpa en annan gång :).

Nu måste ajg sova, mår inget vidare måste jag säga...

kramar!

Michaela (BigSmile87)

Gud vilken söt nappflaska :) Hoppas illamåendet gått över nu :)



Kram

2010-10-26 | 08:06:50 |
Ellie

Michaela: Ja det tyckte jag också!, köpte den på Willys för bara 50 kr och skulle mycket väl tänka mig att den kostar mycket mer på tex babyland eller liknande. Illamåendet är över nu men nu har halsont tagit över istället :(..kram

2010-10-26 | 15:18:06 |
maria

fy jobbigt att må illa, hoppas det går över snart!

vilken söt nappflaska!



kram

2010-10-26 | 16:42:19 | http://lilliss84.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0