Köpt på Tradera!

TJOOOHOO!!. Jag är så glad!. Vi blev medlemar på tradera igår då vi såg en riktigt fin bärsele med utropspris 1 kr. Bärselen var helt ny så självklart ville vi vara med och buda på den och vi vann budningen!. Priset hamnade på 175 kr+ 39 kr i frakt så 214 kr för en splitterny bärsele!, hur billigt är inte det!?. Vi hade tänkt köpa en babybjörn för 700 på coop men nu tjänade vi ju flera hundra på att köpa denna!. Den kommer tydligen från USA och är väldigt populär där och butikspris där var tydligen 1050 kr (Om det är så vet jag inte men det kan man ju tänka sig). Har redan betalat den så det ska bli sååå kul när den kommer med Shenker:).


Denna beigea blev det! såå nöjd så!!

Nettis

Den ser fin ut hoppas att ni kommer trivas med den är mycket hjälp med en bärsele:)

2010-11-01 | 12:40:37 |
maria

vad snygg den var!

kul när man kan göra såna klipp ibland!

2010-11-01 | 17:34:01 | http://lilliss84.blogspot.com/
Ellie

Nettis. jo jag tycker det är väldigt praktiskt. Det kan vara skönt och gå och ha bebisen i bärsele när man bara ska göra något snabbt, som tex gå ut med Kiwi, då kanske man inte har lust och slita med en stor barnvagn varje gång. Sedan är det ju smidigt om man ska vara på ställen där det är mycket folk, istället för att trängas med barnvagn kan man sätta på sig bärselen bara, tar mycket mindre plats :).



Maria: ja det är inte alltid man gör bra klipp! men ibland så:)

2010-11-01 | 18:24:01 |
Anonym

Kan du tänka dig att köpa kläder på Tradera? De minsta storlekarna är säkert som nya. Ni vet ju att det är en tjej ni får:)

2010-11-02 | 05:31:50 |
Ellie

Anonym: ja vanligtvis skulle jag kunna tänka mig det men nu tycker jag det är så kul och köpa nya kläder och gå ut och shoppa. Det är ju hela nöjet :). Jag håller dock med dig om att de minsta stl knappt används eftersom dom växer ur dom så snabbt:).

2010-11-02 | 09:33:50 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0