John blund är framme igen!

Oj oj oj! ni kan inte ens gissa hur trött jag är nu!. Klockan är bara 21.30 men man kan tro att hon är 3 på natten så trött som jag är. Inte konstigt kanske eftersom jag hållit igång väldigt mycket idag. Jag var nämligen ute och delade flyers ett par timmar idag på stan och gick runt en massa vilket jag inte trodde skulle vara någon större fara. ha ha trodde jag va!, jag kände mig som en gammal tant. Fick så ofantligt ont i ryggen och fötterna kändes som stora klubbor och benen var inte tal om!. Flåsade som en hund när jag gick upp för kungsgatanbacken upp mot cafet. Dock gick det bra, passade på att gå över till Worldclass och fick ett litt sammarbete med dom. Vi fick ha flyers hos dom och de fick ha en leedbox hos oss:). Fixade även lite flyers på en frisör på kungsgatan också eftersom vi ligger på samma gata. Sedan stod jag mycket på jobbet också så jag har verkligen fått min träning idag (även om jag inte skulle kalla det träning så var det garanterat det för min såkallade dagsform, nämligen GRAVID).

 
En bild från jobbet idag


Jag har varit i farten igen!, var inne på tradera igen och kollade på väggdekaler och hittade ett gäng fina som jag sååå gärna ville ha. Dock valde jag en som jag fastnade för och den passar som handen i handsken:



Denna blev det, vid text och med ett guldhjärta. Denna köpte vi till fast pris på 135kr + frakt 15 kr. Det är det värt för den var ca 10-17 cm hög och 40 cm bred:). OBS att den inte kommer bli grå i bakgrunden.

För visst stämmer det!? hon blev sååå älskad redan från första stunden vi såg henne :) *ler*


Här är hon i vecka 11. Bara 5,2 cm stor men endå sååå stor i våra hjärtan!. Nu är hon ca 40 cm och en stor flicka:)


Nu måste jag sova, kommer somna i trappen annars.


Passar på att slänga in en bild på magen från igår vecka 29+4 då. Vågar nästan säga att den är närmare sprängpunkten nu! 


Hoppas ni haft en bra dag för övrigt. Något roligt att berätta?.

Massa kramar!



Linda

Skulle va glad om ja va lika liten som du är nu :) Ja kan säga att ja har en enorm mage och nu e det riktigt jobbigt så nu får bobba ta och komma ut snart,e ju imorgon ja e beräknad men kommer nog tyvärr gå över tiden :(



Kramiz

2010-11-02 | 22:15:33 |
Michaela (BigSmile87)

Jättefint väggord :) Har också kollat på den!



Magen ser ju verkligen ut att kunna sprängas närsomhelst :) Hoppas allt är bra!



Kram

2010-11-03 | 07:14:10 | http://michaelabergqvists.wordpress.com
Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-03 | 08:44:16 | http://millahoman.blogg.se/
Ellie

Linda: ÅHH så spännande! håller verkligen tummarna att h*n kommer snart. Förstår att det måste vara jobbigt och tungt. Jag tycker ju själv att det börjar bli riktigt jobbigt också, kan tänka mig att du har 10 gånger jobbigare med din mage hihi, dock vet jag inte hur min ser ut i slutänden hihi. kram



Michaela: Ja jag älskar väggdekorer, så länge det inte blir för mycket i en och samma rum för då tar det över lite för mycket. Får ta och fika snart!, jag skulle kunna på söndag vid 12 om du och Sofia är intresserde. Det kan ju bli bara vi om inte annat :).kram

2010-11-03 | 18:47:02 |
Michaela (BigSmile87)

Jag är helt klart på på söndag :) Kl 12 ska antecknas i kalendern,men var?!



Ja det var underbart att höra hjärtljuden och på onsdag är det ju dags för UL igen :)

Åhh skulle också vilja spelat in hjärtljuden på mobilen men det får la bli att tänka på det till nästa gång då! :)



Ja gud ja,alla dagar är ju olika.. Så enkelt är det :) Men man spekulerar ju lite i om det där med hjärtljud o kön stämmer.. Ska bli kul o se om det kan tänkas att den lilla råkar avslöja sig på ultraljudet eller om det får förbli en hemlighet tills i april :)



Kram

2010-11-05 | 06:45:30 | http://michaelabergqvists.wordpress.com
Ellie

Michaela: tyvärr tror jag att det inte stämmer det där med hjärtljuden. Min lilla tjej har haft 140 slag ena gången och 128 förra gången och vad jag vet ska tjejer vanligtvid ha en puls på över 140 slag. Tror inte att det stämde för mamma heller faktiskt. Jag tror du mest kan lita till din intution. Jag testade pendeltricket och 4 av 5 gånger så stämde det med en flicka. Ta din förlovningsring eller liknande, häng den i ett hårstrå och låt den dingla över magen. Snurrar den blir det en pojke och gungar den fram och tillbaka blir det en flicka.



Var vill du och Sofia träffas?, mig spelar ingen roll så prata ihop er ni och meddela mig var vi ska vara så hänger jag på:). kram kram!

2010-11-05 | 14:13:59 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0