BM besök idag!

Hej hej där ute i vinterkylan!

Då var det onsdag och mitten på veckan. Jag ska strax iväg in till stan på ännu ett barnmorskebesök. Ska bli roligt för det är alltid lika roligt att gå och kolla upp sin lilla bebis hur den mår. I natt var en riktig skräcknatt känns det som. Jag vaknade av att jag hade så fruktansvärt ont i magen och mådde nästan lite illa, i samband med detta fick jag grym ryggvärk hela ryggen och jag blev sååå klart riktigt orolig. Eftersom jag ska till barnmorskan idag så ringde jag aldrig förlossningen utan låg och försökte koppla av. Bebisen sparkade lite smått så det gjorde mig iallafall mindre orolig men jag funderade ett tag på om förlossningen startat? för då ska man tydligen känna ryggont och givetvis smärta. Tog en alvedon och efter ett tag försvann det så det var skönt det!.

Ska prata med BM idag om det så får vi se vad hon säger.

Nu är det iallafall klart, from 1 dec kommer jag att gå på mammaledighet och det ska bli såå skönt och få vila ordentligt fram till förlossningen för tro mig! det behövs!. Har sovit rätt dåligt nu i några nätter och sämre lär det bli men för mig gör det inget! så länge jag vet att min lilla bubbla mår bra :).

Nu måste jag iväg till bussen, det tar ju ett tag för mig att gå nu för tiden hihi.

kram på er alla!

Sofia

Låter läskigt det där! Men det är nog ingen fara. Säkert bara tjejen som skräms lite ;)



Jag var på första besöket idag! UNDERBART! Vi fick höra hjärtljuden också, så himla fint!



Michaela kan komma hit o fika den 1 december kl 17.

Hur ser det ut för dig då? :)

2010-11-17 | 10:15:37 | http://minbebis.com/blogg/happyscared/
Michaela

Hoppas det går bra hos BM :)



Kram

2010-11-17 | 10:37:15 | http://michaelabergqvists.wordpress.com
Ellie

Sofia: Ja skärmmas är dom duktiga på vill jag lova hihi. Vad mysigt med att höra hjärtljuden! det finns inget bättre (förutom ultraljuden då), det blir ju så verkligt då!. Hur många slag hade den?. 1 dec kl 17 låter väldigt bra! men vad menar du med hit? till dig då? eller?...kram!

2010-11-17 | 13:33:12 |
Ellie

Michaela: tack!

2010-11-17 | 13:36:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0