Träningens torsdag

God kväll!

Idag har det varit en bra dag för att sammanfatta kort. Det har blivit lite träning i form av axlar och lite kort cardio på 15 min cykel. Jag kände mig stark, så pass stark att jag tom tog en tyngre hantel i hantelpress. EFörsta passet blev det en handel på 10 kg, andra 13 kg och nu 3:dje 16 kg! och två reps. Jag var grymt nöjd för det var väldigt länge sedan jag orkade köra så pass tungt och oftast har jag behövt lite hjälp. Förhoppningsvis har min långa vila resulterat i ökad styrka och det är ju alltid en bonus för med styrkan kommer ju förhoppningsvis även muskelmassa:).

Här om dagen fick jag besked om att mina nya glasögon som jag beställt kommit. Mina gamla har jag nämligen tappat bort för ett tag sedan och nu fick jag därför beställa nya på smarteyes. Jag blev jättenöjd med dom eftersom mina förra var så tråkiga, tunna svarta var dom och dessa är lite mer färgglada. Jag behöver ju dom när jag kör bil och kollar på tv så det var verkligen skönt att dom äntligen kom:).


De är mörkbruna runt och innanför bågen är den organge. Utsidan är smyckad med stjärnor som också är oranga.




Nu ska jag snart lägga mig, imorn är det jobb som gäller och gymmet.

Kram kram


Här har ni vår nässelsoppa vi gjorde här om dagen, snacka om närproducerad:).





Anonym

heej grymt att du har öka,, å de är som många säger,, man måste våga vila, de är då man kan komma tillbax å pumpa på utav tusan :) hördu vad har du i cm runt biceps nu?

2010-05-14 | 19:39:47 |
Ellie

Anonym: Ja visst är det så, ibland behövs det en lång vila. Det räcker inte alltid att ta en vila på 1 vecka utan en låång vila. Jag har faktiskt ingen aning om hur stora biceps jag har nu för tiden, jag har ju säkert mullat till mig lite så jag har inte mätt faktiskt. Jag får göra det någon gång :)...ha det!

2010-05-14 | 22:59:48 |
Anonym

men hördu de vet du väl att, mulligt är jätte gulligt :) snyggt med sådär runda grova muskler :)

2010-05-15 | 13:26:22 |
Ellie

Anonym: hehe tack vad gullig du är!. Jo då det är väll inget fel på det, musklerna finns ju där iallafall och det är ju huvudsaken:)...

2010-05-15 | 18:30:37 |
Ewa

Snygga brillor!

2010-05-18 | 05:56:57 |
Ellie

Ewa: Tack!!

2010-05-18 | 11:07:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0